PALVELUMUOTOILUKOMPASSI
Tyypillisiä käyttötilanteita:
Antaa vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin:
Tärkeimmät hyödyt:
Yhä suurempi osa organisaatioiden tuottamasta arvosta ja liikevaihdosta tulee palveluista. Palvelumuotoilulla voidaan palveluita suunnitella ja kehittää paremmin asiakkaiden odotuksia vastaaviksi. Palvelumuotoilu (Service Design) auttaa organisaatiota näkemään palvelunsa asiakkaan silmin. Siinä osallistetaan sekä asiakkaat että henkilöstö - eli palveluiden parhaat asiantuntijat - suunnittelemaan ja parantamaan organisaation tarjoamia palveluita. Apuna käytetään mm. teollisesta muotoilusta "lainattuja" menetelmiä ja visuaalista esitystapaa. Fasilitoimme palvelumuotoilu-workshopeja, teemme asiakastutkimuksia ja mystery shoppingia. Näiden avulla autamme kehittämään palveluidenne asiakaskokemusta - ja siten organisaationne kilpailukykyä.
Ota yhteyttä, niin mietitään, miten teidän palvelujanne kannattaa lähteä kehittämään! Tähän voit hakea myös Business Finlandin (aiemmin Tekes) Innovaatioseteliä.
|
Palveluihimme voi hyödyntää Business Finlandin Innovaatioseteliä. Lue lisää.
ConTe Oy luo menestystä ja iloa näillä arvoilla: I nnostus L uottamus O nnistuminen A uttaminen
Miten voin auttaa? Ota yhteyttä: Mira Kivistö (CEO, Competence Catalyst) +358 (0) 40 5511558 mira.kivisto@conte.fi
Haluatko keskustella asiantuntijan kanssa henkilöstön tai organisaation kehittämisen haasteista ja ratkaisuista?
VARAA AIKA ILMAISEEN KONSULTATIIVISEEN KESKUSTELUUN (1 H) |